
projekt
popis, uvahy
Obrazky panda prevodovky,creva su take iste,odlisuje sa ovladanim na kardan - zapina sa mechanicky pakou,nie pneumaticky a na obale je uchyt startera z predu, teda na ohv motor. sroby teda coskoro budes mat nachystane,z obrazkov by si mal troska pochopit aj to radenie,je tam pekne vidiet ten presuvnik,co mne chybal-na fotke ale chyba jedno tiahlo,ale to pochopis zo 127 prevodovky. Pekne tam vidno aj nahon z telesa diferaku na pohon kardanu-z obrazku ti teda je jasne,ze ozubene kolo staleho prevodu nesuvisi s pomerom zadneho diferaku. Avsak neviem,ci mala panda a y10 rovnaky pocet zubov na prevode na vystup na kardan-to jedine sa musi dodrzat.Este cosi, kedze panda tam nema ten pneu mech ,jedno tiahlo radenia je riesene rovnako ako na 127-to zvisle. Na y10 je to riesene uplne obklukou,je v tvare U,to som ti uz pisal-mas ho.
Tie solenoidy-foto sa moc nepodarila,ale aj takby ti to nic nepovedalo,nevidno na fotke,ze maju 3 vystupy.Konkretne tieto su uplne malicke,ovladali jednu z klapiek kurenia z nissana 200 Z. Sroby a pripadne tie veci necham u kamarata,byva pri piestanoch,to ti potom vysvetlim kde,nech to nemas tak daleko.